понеділок, 25 березня 2019 р.

Орнітологічний турнір "Їх стихія - політ"

     Як не дивно, але птахи завжди слідують певним графіком перельоту. І кожна з них прилітає у відведений їй час. Крім того, пернаті друзі повертаються на те місце, яке було покинуто ними восени. Зазвичай, вони займають старі гнізда. Якщо ж житло було зруйновано, старанні прибульці знову облаштовують його і готуються до виведення потомства.







    










   Наталія Яремин, завідуюча Ланчинською бібліотекою для дітей долучилася до проведення в Ланчинській гімназії орнітологічного турніру для учнів 7-х класів "Їхня стихія-політ", який підготувала вчитель біології Любов Іванюк.












В турнірі були задіяні три команди "Лелеки", "Юні орли" і "Мудрий ворон" для яких були організовані конкурси "Казковий птах", "Географічний", "Панорама" та "Літературний". Впевнено, з бажанням і цікавістю діти відповідали на запитання конкурсу, команди представляли власні мультимедійні презентації, виконували складні завдання в яких проявили кмітливість та ерудованість.










Учні розповідали про свої спостереження за життям птахів, енергійно, наввипередки відповідали на запитання вікторини "У пташиному царстві". Здобуті перемоги за чудові роботи дітей разом з батьками - виготовлені шпаківні вже чекають на пернатих господарів у новій оселі.
     Наталія Яремин презентувала книжкову викладку літератури "Птахи - наші друзі". Птахи - це такі створіння, які завжди надихали людину на поезію, художнє мислення, високі почуття любові зазначила у своєму виступі завідувач бібліотекою для дітей. Прочитала вірш односельчанки Надії Кметюк "Мамочко, я понесу у рай твою сльозу" присвячений Героям Небесної сотні, що символізує благословенного птаха, який летить до Господа, несучи на крилах смуток і переживання за рідними, стривожив душі всіх присутніх. У поезії образ птаха постає не тільки символом рідного краю, а й символом героїв.
     Мамочко, я понесу у рай твою слоьозу...

Благословенний Птах летить у небі...
Оплаканий в моїх сумних віршах...
Журавлик...  Чи Лелека... Може Ледідь...
Летить-летить до Господа Душа...

Кружляє птах журливо, так тривожно...
"Ну, як мені без Рідної Землі?...
Дозволь мені. Татусю...Рідний! Можна?!
Я понесу Твій смуток на крилі..."

Кружляє так журливо. так тривожно... 
На Сході видно й чути вже грозу!...
"Дозволь мені, Матусю...Рідна! Можна?
Я понесу твій смуток на крилі..."

!Кружляє так зворушливо-журливо...
І чути в Небесах:"Я ВАС Люблю!
Не плач, сестричко...Рідна! будь щаслива!
Я зіроньку Тобі колись колись пришлю...

....Кружляє... І кружляє так тривожно...
стоїть в садах засмучена весна...
Не плачте, тату, мамочко... А можна?...
Я прилітатиму до вас завжди у снах!..."

...Благословенний птах летить у небі...                            
                                        

Немає коментарів:

Дописати коментар

Популярні публікації