понеділок, 19 липня 2021 р.

Свято " Мій Ланчин - моя свобода!"

                                                                                                   На берегах бурхливої ріки

                                                                                                   Стоїть моя маленька батьківщина

                                                                                                    Мій Ланчине! збігають вдаль роки,

                                                                                                    А я завжди до тебе лину.

                                                                                                                            М. Яновська.

   Такими словами ведучі Андріана Романюк та Андрій Голіней розпочали свято. В неділю 11 липня в переддень народження нашого селища в сквері ім. Юрія Шкрумеляка було весело та гамірно. З нагоди відзначення 780-ої річниці заснування Ланчина відбулося свято "Мій Ланчин - моя свобода!". Запрошені на свято гості: депутатка Верховної ради Оксана Савчук, голова Ланчинської селищної ради Надія Данилюк, депутат Івано - Франківської обласної ради, перший заступник селищного голови Ланчинської селищної ради Михайло Іваночко привітали ланчинців із святом, побажали щастя, здоров'я, тепла і достатку в кожній родині та мирного неба. З  привітаннями та побажаннями до присутніх звернулися ведучі, згадали поіменно талановитих та знаменитих односельчан, яких виплекала наша маленька Батьківщина - рідне селище, подарували їм теплі,   ласкаві слова подяки. У цей величний день висловили шану, людську вдячність і низький уклін героям - воїнам, справжнім борцям за незалежність і волю, які у нерівному двобої протиставляють свій патріотизм, безмежну любов до України, яку ототожнюють зі своїм рідним краєм і найдорожчими людьми. Патріотично та зворушливо звучали пісні "Слава Україні" і "Захисники" у виконанні  братів Володимира та Романа Малярчуків. Мелодійно і харизматично звучала пісня "Українська родина" у виконанні педагогів Ланчинської музичної школи Ірина Яремин та Світлана Небелюк. Модератори заходу завідувачка Ланчинської міської бібліотеки для дітей Наталія Яремин і Наталія Балабан головний спеціаліст відділу освіти. 

    Наша рідна земля... Скільки теплих і ніжних слів можна сказати про любов до отчого краю, де ми народилися, де ми живемо. Тут наші родинні коріння, тут наша земля, яка дала нам горде ім'я - українці, всіх нас з'єднала в одну сім'ю - Україна! 













                                                                                        





Немає коментарів:

Дописати коментар

Популярні публікації